expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 Ekim 2014 Cumartesi

GİDİYOR GÖNLÜMÜN EFENDİSİ !!

Söndürün kalbimi
Gidiyor gönlümün efendisi....

Diyerek bugünde Ebru ile yazıyorum yazımı. Sağımda telefonum ve solumda çayım yok bugün. Yaklaşık on bardak çay içtiğim için biraz ara verdim. Yalnızca bir kaç saatliğine...
Düşündüm de biz ne çok sevmişiz, ne çok alışmışız ne çok içmişiz sarhoş olmuşuz birbirimize.
O kadar çok var ki tarihte birbirini sevip kavuşamayan, kavuşamadığı için hasretinden ölen onların ki de üç harf bizim ki de. Peki ya neden?

Romeo ve Julıet demiycem veya Ferhat ile Şirin Tahir ile Zühre de...
Voltarie ve Emilie du Chatelet aynı zaman da Mark ve Kleopatra varken önümüzde. Mark karısına çok sadık kalamamış ve Kleopatra ya aşık olmuş ancak imkansızlarla dolu olan bu aşk hikayesinde kimse vazgeçmemiş birbirinden aksine Roma ve Mısır savaş açmış birbirine sırf bu Mark Kleopatra'dan ayrılsın diye. Ama onlar intihar edip birlikte ölmeyi tercih etmişler ayrılmaktansa. Acaba yazımın başlığı AYRILIK YARI ÖLÜM mü olsa? Eskiden di kızım o aşklar diye gaipten bir ses geliyor kulağıma :):)  Oda doğru !

Neden herşey ve herkes bu kadar ulaşılabilir oldu? Lisedeyken eve gelip Msn'ye girerdim ve sabaha kadar konuşurduk. Şimdi düşününce hiç mi uykumuz gelmiyordu diyorum. Ve  bunu düşündükten sonra aklıma Msn açıkken senin kamera karşısında uyuduğun geliyor aklıma:)

Benim salak tatlı eski sevgilim!
Unut diyorum içimden sonra UMUT!

Yaktığım gururumu 
Uzaktan uzağa dayanamam
Hiç kimselere yar olamam artık

Diyor Ebru benden habersiz. Dün yazımı paylaştıktan sonra bir kaç arkadaşımla görüştüm ve bana hemen aramamı söylediler. Maalesef  maalesef...

Söndürün kalbimi
Gidiyor gönlümün efendisi....
Durdurun onsuz olamam artık.

Psikolojisi bozulmuş gibi gözüksem de domuz gibiyim. Gayet iyiyim hatta bugün çok güzel mantı yaptım. Sanırım pek iyi değilim. :/:/ Dünya klasikleri bitmek üzere hatta bitmesin diye yavaş yavaş okumaya başladım. Düşünüyorum da insan böyle zamanlarda bir uğraş istiyor yani her an icat yapabilirim. Belki de bir buluş... Neden olmayayım bi Einstein, Edison, İsaac ? Hı hı kızım hı hı...

Benim buluşum sendin sevgilim
Gözlerini buldum
Mavi gözlü bir dev buldum.
Yeşil adamı unuttum seni buldum.
Evet evren değişmedi belki bu buluşumla...
Ama ben seni buldum.

 Yaktığın gururumu........
Uzaktan uzağa dayanamam..

Pazartesi başlayan kursumda Çarşambaya ertelendi çok sağ olun moral oldu bana. Çarşambaya kadar çekin nazımı kahrımı. Ah bu facebook ... Ah ahh... He bu arada yazımın başlığını buldum.

Neyse ne diyoruz herşeyi unutturur İstanbul geceleri. Hadi bakalım kalk kızım !

Hoşçakal Ebru ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder